[Java lista] Egyszeru program vedelem

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Már. 14., P, 12:55:26 CET

Talán nem voltam elég érthető. A hibaüzenetben természetesen le kell írni, hogy licensz hiánya miatt következett be a hiba.

Amúgy az ötlet nem az enyém, játékprogramokban alkalmazták, méghozzá elég jó eredménnyel. Egy hosszabb játék után "elszáll" a program, mikor már kezdtél jól állni, energiát fektettél bele, stb. (volt olyan is, hogy adott szint elérése után indult be a védelem).

Implementálása viszonylag egyszerű, és nem annyira könnyen törhető.

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck