[Java lista] Hibernate, Spring, Oracle - ID generalas gond

bocios bocios at citromail.hu
2008. Már. 20., Cs, 21:49:52 CET

Sziasztok!

Adott egy webalkalmazás, ahol Spring és Hibernate technológiákat használok.
Adatbázis Oracle-XE

Van egy User tábla aminek a ID mezője az elsődleges kulcsom.
Oracle-ben van erre egy sequence (ezt XE webes felülete létrehozta hozzá).
A gondom az, hogy amikor hibernate-el mentek egy objektumot mást ad ott
az elsődleges kulcs és más lesz az adatbázisban (1-el nagyobb érték lesz
benne).

class UserService {

private HibernateTemplate hibernateTemplate ... /Spring-ből kapja a
SessionFactory-t és igy lesz meg a template/

mentes(String name ...) {
User u = new User();
u.setName.....
long generatedId = (Long) hibernateTemplate.save(u);   // EZ ITT VISSZA
AD 10-ET DE AZ ADATBÁZISBAN 11 VAN
}

}

Kérdésem, hogy merre nézzek körül ?
Úgy tűnik, mintha kétszer csinálva a sequence ID -t nekem.
Na, de ha a hibernate save hivásakor bekerül az adatbázisban az objektum
és elvileg már ennek az ID-ját kaptam vissza akkor miért kerül be mégis
egyel nagyobb?

Előre is köszönöm

Maglódszki Viktor