[Java lista] JUM 2008/VI.

László Hornyák kocka.public at gmail.com
2008. Már. 25., K, 15:09:10 CET

Hali!

Összeszedtük amit találtunk a múlt heti JUM-ról. Videó felvételt konkrétan
nem tudom hol lehet megtalálni (K ott volt a kamerával), de a prezentáció,
forráskód, linkek a blogbejegyzésekre és a hang többnyire fent van.

Ha valaki hiányosnak érzi a felsorolást, természetesen nyugodtan egészítse
ki, vagy küldje el nekem és hozzáírom!

http://jhacks.anzix.net/space/JUM

/me