[Java lista] Spring application context clusteren

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2008. Már. 27., Cs, 09:41:41 CET

Böszörményi Péter wrote:
> Udv a listanak!
>
> Adott ket jboss node, amin fut egy web app. A reteg ujrairasa tervben
> van, es a security valoszinuleg acegi lesz. Ebbol ugye kovetkezik, hogy
> sping lesz a hatterben. Lelki szemeim elott a kovetkezo lebeg:
> classpathban lenne a root app context, amiben megtalalhatoak azok konfig
> elemek, amik nem surun valtoznak (acegi filterek, service beanek, stb).
> Filerendszerre kerulne egy csomo app specifikus konfig gyerek app
> contextkent (oldalon komponensek elhelyezkedese, url - akcio mapping,
> [...]

Nem egesz ertem a problema scopejat.. ha altalaban a deployment a kerdes akkor
NFS, ahogy atbeszeltetek vagy farm-deployer ha epp megszolal az aktualis
jbossban. Ha altalaban Spring clusterezes akkor pl lehet Terracotta. Sajat
ujratoltogetot nem irtam (mar irtam regen, mostmar nem irnek, plane production
app ala). Jogosultsagokat meg ilyesmit ami futas kozben gyakran valtozik meg nem
jobb adatbazisban tarolni?