[Java lista] PermGen hízása

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Május. 5., H, 12:22:38 CEST

Monday 05 May 2008 dátummal Janos Cserep ezt írta:
> Csak deployment-ek során növekszik a permgen, vagy alkalmazás közben is?
Nálunk a deploy úgy történik, hogy rsync-el felnyomjuk a fáltoztatásokat a
serverre majd újraindítjuk az adott webapp-ot. Valahogy így:

date
rsync --delete -L -p -g -t -c --progress -z --rsh="ssh -p 25022 -l
root" --exclude "*/files/*" --exclude "*.svn*" --exclude "web.xml" --exclude "/UserFiles/*" --exclude "*log4j.xml*" -v -r --no-whole-file /home/sirkalmi/workspace/owr/web/
tomcat at markcon.hu:/opt/apache-tomcat-6.0.16/webapps/AM-STUDIO/
lynx -auth=foo:bar --dump
http://markcon.hu:8080/manager/reload?path=/AM-STUDIO

Nem figyeltem meg, hogy ezen művelet közben növekszik-e de tény, hogy
napközben mikor dolgozom akkor a legdinamikusabb a növekedés de lehet, hogy
ez csak véletlen, hiszen az oldlak látogatottsága is ekkor a legmagasabb.

> Milyen logging könyvtárat használtok, van-e custom log level definiálva?
log4j-ét használunk, és info, log, debug, warning, error, fatal szintek
vannak.

> jconsole-lal érdemes rákapcsolódni a vm-re és figyelni a permgen méretet,
> esetleg jmap/jhat párossal vizsgálódni...
> http://blogs.sun.com/fkieviet/entry/how_to_fix_the_dreaded
Jelenleg http://www.lambdaprobe.org -al vizsgálódom de ez nem ad elég
részletes diagnózist. jconsole-al már korábban próbálkoztam csak nem sikerült
belőni mert a solaris alatt több zóna van meg bonyolult tűzfal de majd
mindenképp időt kell rá szánni úgy néz ki. A jmap/hat-et nem ismerem de
utánanézek köszi!

> Sol 10 esetén a dtrace java binding is érdekes lehet:
> http://blogs.sun.com/kamg/entry/built_in_dtrace_probes_in
Ezt is  megkukmálom köszi!

--
sirklami