[Java lista] Dig. alairas kliens browser-bol

Otto CSATARI dreaml at freemail.hu
2008. Május. 6., K, 07:47:03 CEST

Sziasztok!

Iránymutatást (kezd"o lökést) szeretnék kérni t"oletek az alábbi
kérdésben.
Adott egy tomcat alapú webes adatrögzít"o. Emberkék a távolban
adatokat kalpálnak be, napi/heti rendszerességgel (https).
Most felmerült, hogy a rögzít"oknek id"or"ol-id"ore 'alá kellene írniuk'
az általuk felrögzített adathalmazt (jogszabályi el"oírások; kés"obbi
viták elkerülése) - hitelesíteni az aktuális állapotot.

Tehát a webes felületnek vhogy el kellene kérni a privát kulcsot és
aláírni vele. Hogyan lehet/szokás ezt megoldani?

A keystore eléréséhez találtam jópofa eljárásokat, de nekem nagyon
gyanús (bár sehol sem tértek ki rá és lehet, hogy tévedek), hogy ezek
nem használhatók kliens browser-b"ol... Ezért nem mertem kapásból
elindulni ebbe az irányba.

El"ore is köszi,
Ottó