[Java lista] JRE beallitasa IE7-hez

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2008. Május. 6., K, 09:39:59 CEST

Sziasztok!

A celom egy regebbi JRE inditasa lenne, IE7-ben megnyitott applet-hez.

Reszletesebben: van tobb JRE is a gepen (XP), es a FireFox-hoz szepen be
is lehet allitani regebbi JRE-t (pl. 1.6.0_05 helyett 1.4.2_17) a
megfelelo registry-key atirasaval (JavaSoft/Java Runtime Environment).

IE7-hez nem talaltam megfelelo megoldast, hogy 1.4.2 induljon. Az 1.4-es
  control panel-jenek inditasa, a browser-ek kozott az IE belovese nem
segit. Az IE7 mindig a "c:\Program Files\Java\jre1.6.0_05\bin" -bol
inditja a java-t.

Sun-os forumokon sem talaltam hasznalhato megoldast. Tudna valaki ebben
segiteni?

Koszonettel:
meri