[Java lista] fullscreen hiba

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Május. 6., K, 20:35:57 CEST

hello,

Erdekes problemaba futottam a minap. Egy ipari vezerleshez debian linux-ot
hasznalok, LG erintokepernyovel.
Az ablakkezelo icewm, minden le van szedve, hogy csak a programom fusson
(nincs menu, taskbar, stb).
A program indulaskor fullscreen-be kapcsol, kod lent.

A problema az, hogy amint egy dialogust felrakok, nem tudom beallitani, hogy
legyen kerete, valamint a koordinatak kicsit eltevednek. Pl. egy
datepicker-ben egy sorral lejjebb kell tapintani, mint a valos pozicio.
Lehet, hogy ha lenne kerete, jobb lenne, vagy nem tudom:(

ez a fullscreenbe kapcsolas a program elejen:

		DisplayMode mode =GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment()
												.getDefaultScreenDevice().getDisplayMode();
		if (touchScreen) {
			screenHeight  = mode.getHeight();
			screenWidth = mode.getWidth();
			this.setSize(screenWidth, screenHeight);
			this.setUndecorated(true);
			//GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment()
				//	.getDefaultScreenDevice().setFullScreenWindow(this);
		}
		else {
			this.setSize(screenWidth, screenHeight);
			this.setTitle(getMainTitle());
		}
		this.setVisible(true);
	}

Amint latszik tobb modszert is kiprobaltam a jelenseg ugyanaz. A dialog
relevans resze a kovetkezo:
	@Override
	public void setVisible(boolean visible) {
		this.pack();
		this.setLocationRelativeTo(null);
		//this.setUndecorated(false);
		super.setVisible(visible);
	}
Ha a setUndecorated bent van, akkor a dialogus nem jelenik meg, hanem egy
exception-t kapok:

The dialog is displayable.

Ami igaz is, de ettol meg nem jelenik meg:)

Hogyan szoktatok ilyen kornyezetet beallitani?
jvm java 1.6 sun:

java version "1.6.0_06"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_06-b02)
Java HotSpot(TM) Server VM (build 10.0-b22, mixed mode)

--
 koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu