[Java lista] Dig. alairas kliens browser-bol

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Május. 6., K, 21:43:45 CEST

Persze, es a portasban is bizol meg abban is, hogy az ufok nem
talaljak ki a titkos kulcsodat vagy a CIA nem lopja el.

De ok mind-mind nem szerepelnek ebben a jelenetben.

A matematikusokra viszont sosem art ganakodni. (Megjegyzem, a
nyilvanos kulcsu titkositast is feltalaltak mar a 70-es evekben, csak
ugye az a csunya allamerdek. Konnyen meglehet, hogy mar az
NP-teljesseg problemajat is megoldottak valahol es kis kinaiak vigan
faktorizalnak valamelyik titkosszolgalat alagsoraban.)

lsp