[Java lista] Dig. alairas kliens browser-bol

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Május. 6., K, 23:19:44 CEST

On Tue, 6 May 2008 20:43:45 +0100
biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Persze, es a portasban is bizol meg abban is, hogy az ufok nem
> talaljak ki a titkos kulcsodat vagy a CIA nem lopja el.

Mondjuk a szoftver fejlesztoje meg a szamitogepek uzemeltetoje az nem a
zold emberkek kategoriaja, de mindegy. Meg az is lehet, hogy egyetertunk,
csak egyikunk se veszi eszre. En csak annyit probaltam elmondani, hogy
erdemes tisztazni a kovetelmenyeket itt is, mint mas esetekben.

> A matematikusokra viszont sosem art ganakodni. (Megjegyzem, a
> nyilvanos kulcsu titkositast is feltalaltak mar a 70-es evekben, csak
> ugye az a csunya allamerdek. Konnyen meglehet, hogy mar az

Allamerdek? 76ban publikaltak a DH-t es 78-ban az RSA-t :) (Igaz, nemreg
kiderult, hogy az angolok 5-6 evvel elobb kitalaltak valami hasonlot, de
latszik, hogy sokaig titkolni nem sikerult.)

> NP-teljesseg problemajat is megoldottak valahol es kis kinaiak vigan
> faktorizalnak valamelyik titkosszolgalat alagsoraban.)

Hat az biztos, hogy ha megfelelo arcok jonnek ra, akkor nem az lesz az
elso dolguk, hogy publikaljak...

  atleta