[Java lista] Dig. alairas kliens browser-bol

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2008. Május. 7., Sze, 10:30:54 CEST

Otto CSATARI wrote:
> Sziasztok!
>
> Iránymutatást (kezd"o lökést) szeretnék kérni t"oletek az alábbi
> kérdésben.
> Adott egy tomcat alapú webes adatrögzít"o. Emberkék a távolban
> adatokat kalpálnak be, napi/heti rendszerességgel (https).
> Most felmerült, hogy a rögzít"oknek id"or"ol-id"ore 'alá kellene írniuk'
> az általuk felrögzített adathalmazt (jogszabályi el"oírások; kés"obbi
> viták elkerülése) - hitelesíteni az aktuális állapotot.

tudom keson szallok be a topicba, de FYI (es AFAIK) a jogszabalyi
megfeleloseghez az adatokat *fizikailag* le kell toltened a kliens gepere es ott
kell megszuletni az alairasnak, pont azert hogy ne kelljen megbizni a
szerverben. (persze a szerverrol letoltott kliensprogramban tovabbra is meg kell
biznod szoval f*sag az egesz de ez van, igy kell csinalni..)