[Java lista] Dig. alairas kliens browser-bol

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Május. 7., Sze, 11:13:57 CEST

>  > talaljak ki a titkos kulcsodat vagy a CIA nem lopja el.
>
>  Mondjuk a szoftver fejlesztoje meg a szamitogepek uzemeltetoje az nem a
>  zold emberkek kategoriaja, de mindegy. Meg az is lehet, hogy egyetertunk,
>  csak egyikunk se veszi eszre. En csak annyit probaltam elmondani, hogy
>  erdemes tisztazni a kovetelmenyeket itt is, mint mas esetekben.

Persze, egyetertunk. Csak szerintem az altalad emlitetteket mar reg
tisztazni kellett volna, es felteteleztem, hogy ez megtortent es
probaltam a konkret kerdesre koncentralni. (Nyilvan ha ez nem egy
levlistakerdes lett volna, hanem a sajat problemam, akkor en is azon
az uton mentem volna vegig, mint te.)

>  > A matematikusokra viszont sosem art ganakodni. (Megjegyzem, a
>  > nyilvanos kulcsu titkositast is feltalaltak mar a 70-es evekben, csak
>  > ugye az a csunya allamerdek. Konnyen meglehet, hogy mar az
>
>  Allamerdek? 76ban publikaltak a DH-t es 78-ban az RSA-t :) (Igaz, nemreg
>  kiderult, hogy az angolok 5-6 evvel elobb kitalaltak valami hasonlot, de
>  latszik, hogy sokaig titkolni nem sikerult.)

Ez igaz, de nem a titkolassal volt a baj, hanem hogy masok teljesen
fuggetlenul kitalaltak ugyanazt. Nyilvan volt elozmenye a dolognak,
igazibol csak ido kerdese volt, hogy mikor rakja valaki mas is
megfeleloen ossze a mozaik darabjait. Az 5-6 ev lehetett volna konnyen
10 vagy 15 ev is.

Az viszont csak a 90-es evek vegere derult ki, hogy az angolok mar
korabban kitalaltak.

lsp