[Java lista] karakter kodja

Laja laja at freemail.hu
2008. Május. 30., P, 10:38:56 CEST

Hi!

Egyszeru problemam van, hogyan lehet kiiratni egy karakter unicode kódját?
Szokásos problémába futottam, a kapott string valami nemvárt karaktert
tartalmaz, amitől behal. Próbálnám kideríteni milyen karakter, de nem
tudom hogyan tudnám a kódját kiiratni. A printf("%d",ch) elszáll tőle, a
Character meg Integer osztályokban nem nem találtam megfelelő metódust
(biztos vak vagyok). Integerré konvertálni nem hajlandó chart...
Megakadtam. Annyit tudok hogy valami vezérlő karakter, mert a
Character.isISOControl(ch) true-t ad vissza. A metódusok nagy része meg
nem szereti ezeket az a gond...

Laja