[Java lista] hibernate logolas

Halász-Szabó Dániel fisha at freemail.hu
2008. Nov. 3., H, 10:12:29 CET

Szia!

Kicsit lemaradtam a saját threademről, mert betegeskedtem.
Köszi a választ, szerintem is valami ilyesmivel lehet a gond, bár eddig
még nem jöttem rá, hogy mit kéne beállítani és hol, hogy menjen.
A környezet amúgy Websphere 6.1-en futó EJB alapú webservice.
Van valami ötleted, hogy mit kéne konfigolni, hogy a commons logging a
log4j-jel logoljon?

Előre is köszi választ!

Üdv,
Fisha