[Java lista] j2ee alkalmazas parameterek - glassfish

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 11:13:43 CET

Hi,
tudtok valami modszert ra, hogy Glassfish-t hasznalva alkalmazasszintu
parametereket adjak at egy j2ee alkalmazasnak?
-Az admin konzolt hasznalva lehessen modositani a parametereket.
-Ne kelljen ujrainditani a szervert a parameterek ervenyesitesehez.
-Nehany egyszeru String konstans parameterrol van szo.

ps: A tegnapi problemat ugy oldottam meg hogy BASIC-rol attertem FORM
authentikaciora.