[Java lista] webes játék

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 15:02:22 CET

Sziasztok!

Előre szólok, hogy ezt a kérdést feltettem a php listán is. Szóval
akinek ismerős, ne könyvelje el cross-postként.

A kérdés lényege, hogy tervezem játszadozom a gondolattal, hogy
kellene webes játékot csinálni. Olyasmire gondolok, mint az ikariam
vagy a klánháború.
A nagy gondolkodás megfeneklett ott, hogy milyen nyelven. Az
említettek az url szerint php-ban lettek megírva (persze lehet, hogy
az apache configban másképpen van ez).

Korábbi munkám által voltam olyan rendszer közelében ami kapott
másodpercenként 5 körüli kattintást. Így valamilyen elképzelésem van
arról, hogy ez miképpen is megy php esetén. De java technológiákkal és
azzal, hogy mire képes  még csak ismerkedem.

A kérdésem lényege, hogy tudok-e olyan leírásokat, esettanulmányokat
amelyek arról szólnak, hogy van egy webszolgáltatás rendszer (ez
esetben játék) és kap másodpercenként 30-100 kattintást, akkor ezt a
java hogyan bírja.
Előre szólok, hogy nincsen mögöttem tízcsillió forint, hogy megvegyem
azt a hardwert, amin a végtelen ciklus is lefut. :)

Az más egy másik kérdés, hogy milyen webes keretrendszert használnék
ehhez java esetén.

köszönöm az infókat!

--
- -