[Java lista] j2ee alkalmazas parameterek - glassfish

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 16:21:46 CET

Elkeszitettem nagyjabol az MBean-es megoldast, de kozben rajottem hogy nem
pontosan ez kellett volna nekem.

Addig oke hogy meg tudok adni parametereket az alkalmazasnak, de a szerver
-sot mar az alkalmazas- ujrainditasa soran ezek a parameterek elvesznek.
Workaroundkent az alkalmazason belul kell gondoskodnom a perzisztalasukrol.
Viszont ezek nem valok a perzisztencia retegbe. Tobbek kozott ha
semavaltozas miatt ujrageneralodik az adatbazis, nem akarom hogy
elvesszenek.

Inkabb kornyezeti valtozo szeru objektumra lett volna szuksegem, ahonnan az
alkalmazas _veszi_ a parametereit, az alkalmazasszerver pedig gondoskodik az
ertekek tarolasanak folytonossagarol. Nem fogalmaztam pontosan.

Meg ezt talaltam, de vegul nem probaltam ki:
http://blogs.sun.com/chengfang/entry/a_generic_beanfactory_class_for
Nem tudom jol ertelmezem-e hogy ez egy olyan JNDI bean factory, ami
segitsegevel dinamikusan tudok felepiteni JNDI-n keresztul elerheto
objektumokat akar admin konzolon keresztul is. Masik erdekessege, hogy
elvileg benne van a Glassfish kodbazisaban, tehat telepites nelkul
hasznalhato (...lenne ha nem lenne hibas). De lehet hogy ezek csak zoldsegek
es total felreertem.

Mindenesetre koszi a segitseget.