[Java lista] j2ee alkalmazas parameterek - glassfish

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 17:24:50 CET

2008/11/4 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>:
> Meg ezt talaltam, de vegul nem probaltam ki:
> http://blogs.sun.com/chengfang/entry/a_generic_beanfactory_class_for

"custom JNDI resource" kell neked?
par oraja meg "-Nehany egyszeru String konstans parameterrol van szo."

Latom Joel meg kitart a JMX mellett. Persze lehet eroltetni, sot ha
mar a konfigfile patht system attributebol veszed, akkor mar vehetnel
minden config Stringet onnan. Az biztos, hogy a JMX-nek hatalmas
elonye, hogy menetkozben valtoztatasra lett kitalalva, ez viszont
egyaltalan nem volt feltetel. Azt viszont lassatok be, hogy a JNDI meg
pont erre lett kitalalva, hogy a rendszergazda is be tudja allitani az
appserver adminfeluleten, es alkalmazas indulasakor mindenfele
varazslat nelkul rendelkezesre all.

Magyusz