[Java lista] webes játék

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 18:08:24 CET

2008/11/4 Cserep Janos <cserepj at szeretgom.hu>

> PHP programozók jobb játékot irnak PHP-ban mint jávában. Jáva programozók
>>

> Nade ki ír jobb játékot, PHP programozó Javaban, vagy Java programozó
> PHP-ban?
>
> (a tippem az, hogy a PHP programozĂł Javaban, mert megtanulja a Javat... a
> Java programozó viszont felakasztja magát két nap PHP-zás után:)

Szerintem a PHP programozĂł Ă­r gyorsan egy CommonBean-t, egy
getFieldValue(String fieldName,String table, String idCol, String idVal)
metódussal ami végre hajtja a "select "+fieldName+" from "+table+" where
"+idCol + " = ' "+idVal+"'" -t, s meghivja pár százszor minden oldalnál.
 S nem, nem túl durva a fantáziám.

Zs