[Java lista] webes játék

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 18:38:05 CET

On Tue, 04 Nov 2008 18:31:04 +0100, András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>
wrote:

> Költséghatékonyság alatt azt értem, hogy a nulláról indulva. Nincsen
> kód. Nincsen vas. Csak az öltet.
> De várható 50.000 - 100.000 user és 30-100 req/s
> Mekkora vas kell alá. Javan alapuló technológia  (mondjuk JBOSS)
> megdöglik-e sűrűn? Mire számítsak? Ebben a hosting költség pedig
> nagyon kicsi.
>
> De látom már hogy mindkettőből csinálni kell egy prototípust és jól
> meghajtani. Aztán dönteni.

Mind java, mind php eseteben lehet talalni gyors, es nem gyors rendszerre
peldat.

Mi pl jbossal hajtunk egy oldalt, nem sok gond van (bar most a session
replikacio korul van valami gubanc). Ugyanakkor a gepemen a java neha
segfault deploykor (es van olyan kedves, es ezt a segfaultot attolja a
masik nodera is, igy az a jvm is megy lecsoba).

Korabban volt dolgom php-val, nem egyszer sikerult osszehoznom olyan
kodot, ami a repitette az apacheot. Vagy amikor eacceleratort uzemelte be,
akkor az onkenyesen(=bug) atalitotta a metodusok lathatosagat, es emiatt
fekudt meg minden.

Mindket eszkozzel lehet hatekony kodot irni, mindkettoben vannak hibak,
mindkettonel fogsz szivni dolgokkal.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter