[Java lista] webes játék

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2008. Nov. 6., Cs, 11:26:33 CET

> Nekem egy kőműves mester ember panaszkodott aki kőműveseket keresett maga mellé és
> egy csomó kőműves word-ben írta neki az önéletrajzát. Ő ezen kiakadt, mert
> szerinte egy "komoly" szakember kézzel írja az önéletrajzát.

Dolgoztunk egy helyen, ahol a titkárnő közös volt, a bejárathoz közel
ült. Amikor felmondott Évike, és kerestek új titkárnőt, minden jelöltet
leültettek a Word elé, és kezébe nyomtak egy 3-soros próba levelet:
"Tisztelt Partnerünk, értesítjük, hogy a gumiasztal szériánk decemberben
gumipárnával együtt is rendelhető, amennyiben köll, hívjon fel,
tisztelettel Géza", fejlécbe bold tárgy, alulra jobbra igazított italic
aláírás. Mentünk ebédelni a kollégámmal, látjuk, egy újabb jelölt előtt
már ott van a próba levél. Megebédeltünk a szemközti menzán, megvitattuk
a helyzetet, bedobtunk egy kávét, elszaladtunk a bolba cigiért. Jövünk
vissza, még mindig ugyanaz a jelölt írja ugyanazt a levelet.
- Nem kéne neki szólni, hogy valamivel gyorsabb munkaerőre vágyunk? -
kérdezem a vizsgáztatót - Gondolom, nem ő lesz a befutó.
- Á, most már hadd csinálja meg, legalább addig is gyakorol.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?