[Java lista] webes játék

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Nov. 6., Cs, 13:38:55 CET

> Szerintem az itt említett hölgy túl okos volt a feladathoz.
> Addig a szóig hogy "köll" le is írta. Itt azonban elgondolkozott:
> Az a fontosabb hogy pontosan hajtsam végre a feladatot és
> akkor a "köll" az "köll", vagy azt várják hogy okoskodjak
> hogy ugyanmár azt nem úgy kell írni ? S ha a feladatot
> tőletek kapta, tőletek is várt rá iránymutató utasítást, így
> ha egy óráig ebédeltetek azt ki is várta.
> Szerencsétlen, ti meg elküldtétek a francba :((

Az ideális jelölt leírja betű szerint a kért módon, és leírja az általa helyesnek tartott módon egyaránt, majd megkéri a "megrendelőt", hogy válassza ki a neki tetsző megoldást. Nem kell ehhez atomtechnika...

Üdvözlettel,

Iván

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck