[Java lista] webes játék

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Nov. 6., Cs, 13:43:34 CET

Hali!

Kicsit off mar ez a tema.
A vizsga feladatotok nagyon szenyó, mert teli van helyesírási és
stilisztikai hibával. A jelölt helyében én akkor felálltam volna és
ott hagyom az egészet a francba. Ez az összevont felállás sem hangzik
túl jól. Ráadásul az meg milyen, hogy ti elmentek ebédelni és ott
hagyjátok? Miért nem hívtátok őt is? (Jó nagy tuskók vagytok, már
bocs. Ráadásul büszke rá.)

Ez kb. olyan mikor felhív vki, hogy kéne neki egy program, ír róla 3
soros mailt (jobb esetben) és akkor meg is van a spec, majd elmegy
nyaralni, találjam ki mit is akar.

Térjünk már vissza a jávára...

Andris