[Java lista] (nincs tárgy)

eva at dolja.hu eva at dolja.hu
2008. Nov. 6., Cs, 23:08:32 CET

Szervusztok

Csak a háttérből megkívánom jegyezni, hogy csendes passzív megfigyelő(k?),
nem rossz értelemben véve, tehát levlista olvasó is van közöttetek, aki
nemhogy nem vérprofi, hanem teljesen kezdő.
Csak egyes szám első személy, nem tudom, hányan lehetünk ilyenek..

De lassan haladva, azért figyelem, mi történhet a java háza táján, ha
minél többet tudok meg róla, belőle, és értek meg, legalább sejtésem
legyen, milyen dolgokra képes ez a platform..

Amúgy pedig jelenleg a SZÁMALK színeiben gyötrődöm, bár néha élvezettel
teszem, különösen, ha sikerélményem is akad:-)

Még csak ovis szinten, nyúlfarknyi programocskák születnek.
De a tehetségesebb csoporttársaimnak jelzem a felkínált lehetőséget, még
odabenn nem hallottam róla..

Nektek sok sikert a továbbfejlesztésekhez!
(A környezetemben Delphi és php-programozók vannak/ fordulnak/tak elő
eddig).

Üdv:
Eva