[Java lista] Groovy

TomTo tomto at freemail.hu
2008. Nov. 7., P, 13:53:28 CET

Szia!

Amint látom egyenlőre nem sok reagálás érkezett a témával kapcsolatban, pedig
engem is érdekelnének a vélemények.

Magam részéről annyit tudok mondani, hogy pár hónapja kezdtem én is ismerkedni
a témáva és készült is 1-2 kisebb webes alkalmazás, grails-ben.
A tapasztalatom az volt, hogy miután az ember megszokja a szintaxist és az új
lehetőségeket, sokkal gyorsabban lehet haladni, mint java-ban. Ráadásul a
nagy dolog az egészben, hogy amit megcsinálsz groovy-ban, az java-ból is
ugyan úgy elérhető, minha java-ban készült volna, ill. fordítva, ami java-ban
készült, minden gond nélkül használhatod groovy-ban.
A grails is egy jól használható web framework, és az alap CRUD műveletek
szinte programozás nélkül megoldhatóak benne.

Nekem szinte csak pozitív benyomásaim vannak eddig.

Üdv,
	TomTo:)