[Java lista] BIND DNS - Java API

Istvanovszki Zoltán zoltan at istvanovszki.hu
2008. Nov. 7., P, 20:24:30 CET

Szerbusz Kálmán!

Ha egyszerűen és biztonságosan szeretnéd megcsinálni én az alábbit javaslom:
Mivel smbind, ezért ez nem más mint van egy MySQL amelyet egy php
program bind zónákká alakít.
Szerintem a leggyorsabb és jobb erre, ha meghagyod az MySQL-t (ezt
okosan és biztonságosan lehet kezelned Javaból) és csinálsz egy daemon-t
a szerveren amely egy megadott porton csücsül.
Erre van már kész standalone php-s vagy inetd által kezelt perl-es
megoldásom.
Mindkettő jól lekorlátozható (pl. csak bizonyos host ról lehet hozzá
kapcsolódni) és tulajdonképpen csak egy socketet kell egy megadott
portra nyitnod , bele írnod és olvasnod.
Ez jelenleg minden nyelvel okosan és egyszerűen megoldható.
Nem beszélve arról. hogy ez a daemon jól használható parancssorból
telneten keresztül is.

Szólj ha segítsek benne vagy akár küldjem át a forráskódot.

Üdv,
Zoltán