[Java lista] switch

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2008. Nov. 8., Szo, 21:59:42 CET

Szia Zsolt!

Hat igen, sajnos a nyelv keretei nemigen teszik lehetove az ilyesmit. A
fuggvenyeknel referencia szerinti parameteratadas van, de a referenciak
maguk is ertek szerint adodnak at valojaba (akarcsak a primitiv
tipusoknal), igy hiaba is allitod at oket a fuggveny torzseben, az
eredeti referenciaid erintetlenek maradnak.

Eleg nehez lehet megszokni C/C++ utan, de nekem nem remlik, hogy egy
ilyen szituaciot ne lehetett volna megkerulni.

Ha nagyon muszaj, esetleg egy wrapper objektumba csomagolhatod a
referenciaidat, mert azokat tetszolegesen allitgathatod, de ez elegge a
fabol vaskarika esete.

Ricsi

UI: hat eleg zagyvara sikeredett a szoveg, sry, kicsit mar keso van, de
remelem erteni fogjatok, mire gondoltam :-)