[Java lista] switch

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 10., H, 12:38:58 CET

On Mon, 10 Nov 2008 01:40:21 -0800
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Jaja, bár amit a skálázhatóságról mondott, az elég naiv volt.

Hat igazabol nekem az egesz eloadasbol meg aztan a kerdesekbol is az jott
le, hogy lelkes de iszonyat naiv es tapasztalatlan fejlesztot hallgatunk.
Sakalzhatosagra ugye az volt a valasz, hogy nem kell, mert hudegyors :),
aztan meg a 'shared nothing' megoldas, ami vegulis nem feltetlenul rossz,
hiszen a legtobb nem javas projekt ezt valasztja (+sticky load
balancing). A kezi memoriakezelesbol eredo biztonsagi problemakat firtato
kerdest nem is ertette a srac. Es akkor ezek meg a szolidabb kerdesek. De
hat eleve elt azzal a szonoki trukkel, hogy az elejen azt allitotta, hogy
C++-ban a magasab szintu nyelvekkel versenykepes ido alatt lehet
fejleszteni, aztan felhozta peldanak a PHP-t, majd onnantol kezdve csak
ahhoz hasonlitgatott. Mintha a mezitlabas PHP nem 10 eve tulhaladott
technologia lenne.

  atleta