[Java lista] zip file sértetlenségének ellen?rzése

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 14., P, 13:46:24 CET

On Fri, 14 Nov 2008 13:04:14 +0100
Mari__k K__lm__n <sirkalmi at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Nincs szem__lyes kapcsolatom a felt__lt__vel. A TemplateMonster-r__l van sz__
> egy__bk__nt. M__r __rtam nekik levelet, ha v__laszolnak okosabb leszek.

Na, akkor megis elkuldom a valaszt, amit az elobb felbehagytam, amikor
lattam, hogy mar jott megoldas :) :

> A programom let__lt egy zip file-t __s szeretn__m ellen__rizni, hogy
> s__rtetlen-e. A parancssoros zip -nek vagy egy -T kapcsol__ja amely az
> integrit__st ellen__rzi, gyakorlatilag ez a funkci__ kellene nekem
> java-ban. Ismertek erre megold__st?

A legjobb megoldas az MD5 (vagy a SHA1), de ha nem te generalod a ZIP
file-t, es ezert nem tudod kiszamolni, akkor van benne egy CRC32-es
ellenorzo osszeg, amit a java.util.zip.CRC32-vel tudsz kiszanolni, aztan
ellenorizni.

  atleta