[Java lista] Tervezési minták

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 16., V, 15:38:33 CET

On Sun, 16 Nov 2008 15:21:48 +0100
Auth G__bor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

  Hali!

>   Gondolkodom azon, hogy a t__bbi mint__t is ilyesmi m__don prezent__lom.
>   Szakmai jelleg__ visszajelz__s?

Szerintem nem jo otlet. Aki tervezesi mintakat olvas, annak mar van nemi
fogalma a programozasrol, szamitastechnikarol, szamitogepekrol es a
fejlesztes soran felmerulo kerdesekrol. Ez a sorozos jopofizas hasznos
lehet valakinek, aki ugy kezd el egy OO nyelvet tanulni, hogy elotte mast
nem ismert. A tervezesi mintaknal viszont szerintem hasznosabb, ha egybol
valami konkret, eletszeru peldat mutatsz, mert azzal konnyebb megerteni,
hogy igazabol miert is jo ez. A GoF konyv is szinte (?) mindenutt GUI
implementalas peldakat hoz - olyat mindenki latott mar, es raadasul
szepen, termeszetesen alkalmazhatok is a patternek.

  atleta