[Java lista] Tervezési minták

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 17., H, 12:46:28 CET

On Mon, 17 Nov 2008 10:26:56 +0100
<istvan.ketler at lhsystems.com> wrote:

  Hali!

> nem ertek egyet Veled. Csak azert, mert valaki mar tapasztalt, nem
> feltetlenul kell valami "komoly" peldaval megbombazni. Visszajara
> forditva az ervelesed, aki tervezesi mintat olvasgat, az mar kello
> tapasztalattal rendelkezik ahhoz is (legalabbis kellene rendelkeznie),
> hogy ilyen, szohasznalatoddal elve "nem eletszeru" peldan keresztul is
> megertse a mintat.

En nem mondtam, hogy nem lehet megerteni a sorgyaras peldat, hiszen
nyilvan a programozonak eleg jonak kell lennie az absztrakciok
kezeleseben. Az allitasom csak az volt - nyilvan magambol kiindulva -
hogy ez nehezebbe teszi a megertest. Pont azert, mert valami total nem
kapcsolodo absztrakciot is vegig kell gondolni.

  atleta