[Java lista] koordináta geometria lib

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Nov. 18., K, 20:12:14 CET

Ez szerintem, szintén a monitor kezelésére optimalizált könyvtár. Erre
nincs szükség, csak számoljon, azt is elég 2d síkon. A lényeg az volna,
hogy ne nekem kelljen megírnom koordináta transzformációkat, meg
kezdőponttól végpontig végigszámolgatni egy béziert, vagy ellipszist,
adott felbontással, meg elforgatni, odébbtolni, hasonlók. Olyan matlab
szerű, csak libben. A számítások végeredményére van szükségem. A 2D is
szépen kirajzolja, adott esetben meg is mondja, hogy egy adott pont
eleme-e egy alakzatnak, csak éppen az alakzat pontjainak összességét
nem adja vissza egy listában. Vagy eddig én nem vettem észre, hogy kell
kicsikarni belőle. :-)

Zs.