[Java lista] Java logo

Istvanovszki Zoltán zoltan at istvanovszki.hu
2008. Nov. 19., Sze, 14:14:51 CET

Üdvelet!

Elég keményen vannak ezek rögzítve. Mint Sun partnerek sem lehet csak
úgy használni a lógókat.
Általában, a Sunnál is, külön van rögzítve, hogy melyik logót, kicsoda,
milyen platformon, hogyan közölhet.
Ha jól emlékszem van olyan logójuk, amelyet szabadon lehet használni WEB-re.
Ha megtalálom vmelyik pályázati anyagban felteszem.

Az biztos, hogy offline kiadványokra, már minden logóhoz vagy
beleegyezés kell vagy jogosultság.
De a legtisztább út, amit én is szoktam követni, hogy egy okos kis levél
és megmondják, hogy mi a teendő.
Gyorsan szoktak reagálni a Sunnál, szinte minden kérdésre.