[Java lista] Eclipse flegma szintaktikai ellenorzes?

Legéndi Richád Olivér roante at freemail.hu
2008. Nov. 20., Cs, 11:58:49 CET

O, ja es meg valami a profilerekkel kapcsolatban.

Eclipse alatt nekem a leghasznalhatobb a JProfiler volt. 30 napos trial van
hozza ingyen, kisebb benchmarkokra eleg, tokeletesen beepul Eclipse-be, tok
kenyelmes hasznalni, sok mindent tud, szoval szerintem erdemes lenne kiprobalni.

Probalkoztam meg a TPTP profilerevel, de egyszer nem sikerult eletre keltenem...
Olyan dolgokon is elreccsent pl., ha szokoz volt a workspace path-ban, ami eleg
meglepo volt. Szenvedtem vele mar joparszor, mindannyiszor az lett a vege, hogy
feladtam az egeszet, es inkabb maradt a JProfiler :-)

Ricsi