[Java lista] konyv rendeles

Verhs Istvn istvan at verhas.com
2008. Nov. 21., P, 16:38:48 CET

De ez tipp bejött. A Manning az a kiadó. Az Amazon a marketplace
provider, ahol Te mint vevő veszel az eladótól aki nem a Manning és nem
is az Amazon. Ezt a könyvet négy eladó
(http://www.amazon.com/gp/offer-listing/1930110561/sr=8-1/qid=1227281444/ref=olp_tab_new?ie=UTF8&coliid=&me=&qid=1227281444&sr=8-1&seller=&colid=&condition=new) ajánlja amiből kettőnél van nemzetközi szállítás de azok sem szeretik a Hungary-t.
üdv
vi