[Java lista] Szöveges állomány generálása JSP-ből

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 16:50:06 CET

Sziasztok,

szöveges állományt akarok generálni JSP-ből, és nem XML-t, de
teleszórja whitespace-ekkel. Találtam egy trimDirectiveWhitespaces
direktívát, ami segít, de így meg minden egy sorban van. (Persze ez
nem az összes whitespace-t szedi ki, csak a tag-et követőket, a
következő nem whitespace-ig.) Hogyan lehet elegánsan sortörést rakni
így bele. Egyet már találtam, de az nem elegáns:

<c:out value="
" />

:) Vagy ti ezt hogy szoktátok megoldani? Apró trükk lehet, de nem
ugrik be, próbálkoztam a \n-ekkel, de nem tudom, milyen formában kéne.

Viczi