[Java lista] Szöveges állomány generálása JSP-ből

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Nov. 23., V, 22:49:02 CET

Köszi,

servlet nem jó, mert ha már van template engine-ünk (JSP), akkor
használjuk, hiszen egy csomó minden kell belőle, amire már van tag,
mint pl. több nyelvűsítés, alk. specifikus dolgok, stb.. Amúgy pont
egy olyan megoldást váltok ki, amikor servlet-ben van out.println
ezer, és módosítani akartam, nehéz megtalálni, hogy hol is kell, és
akkor gondoltam, kidobom.
Ez a kommentes dolog nekem nem túl szimpatikus, bár tudom, hogy ez a
standard módszer, de workaround szagú. Inkább akkor csinálok egy
függvényt a sortörésre, ha nincs jobb ötlet, és akkor szépen tudom
formázni a JSP-met, és nem kell komment-eket bűvölnöm.

Viczi