[Java lista] Default jvm értékek windowson

Király Péter kirunews at freemail.hu
2008. Nov. 24., H, 15:18:52 CET

Sziasztok,

lehet, hogy valami triviális dolgot kérdezek, de sok óra keresés után
sem találtam rá jó választ. Be lehet állítani valahol windows alatt, hogy
a JVM vegyen fel bizonyos alapértékeket? Pl. file.encoding tulajdonság
ne cp1250 legyen, hanem UTF-8 és ezt ne kelljen minden egyes
alkalommal parancssorbannmegadni, hanem a Java ezt onnan vegye,
ahonnan most (legalábbis nálam) a cp1250-et. Egy darabig azt hittem,
hogy a bin/i386/jvm.cfg lesz a válasz, de nem az. A jdk alatt nincs olyan
fájl, ami tartalmazna ilyen bejegyzést, a registryben sincs ilyen, a
windows könyvtár alatt sem találtam.

Király Péter

Tesz-vesz Város karácsonyi akciója 30% kedvezménnyel!
http://bookline.hu/sortlist/sortlist.action?id=3481&tabname=book&affiliate=frescrkar7018