[Java lista] DLL-varázslás

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Nov. 25., K, 18:08:38 CET

Sziasztok,

Előszöris köszönöm mindenkinek a témában érkező korábbi hozzászólásait!

Nem tudom mennyire vannak otthon a témában a T. Listatagok; de ha nagyon
nem, akkor tudtok-e legalább ajánlani nékem egy jó levlistát/fórumot (angolt
vagy magyart)?

Probléma:

Adott egy abszolút egzotikus (mind felületre, mind fileformátumra) Windows
GUI-s audió lejátszó, amivel egzotikus audió állományokat szeretnék wav
formátumra hozni; lementéssel (ezt tudja a progi természetesen). A ciki az,
hogy ha lehet nem kézzel.

Na most, ha túllépünk azon, hogy "automated testing" technikákkal programból
pisztergálom a GUI-t, egy másik halvány lehetőség az lehet, hogy megpróbálni
a szükséges dll köré egy héjat programozni, a megfelelő paraméterezéssel
(audiófile azonosító). Ami reménykeltő, hogy a GUI exe 25KB, tehát a lényegi
logika tuti nem benne van, hanem dll-ben, ugyanis a lejátszó maga 106 db
file-t tartalmaz, ebből 98 db dll (a többi hulladék, pl.: ico).

Sysinternals Process Monitorral tudom monitorozni, hogy mely dll-ek milyen
sorrendbe töltődnek be. Igen ám, de van-e bármi esélyem, bináris dll-ből
valahogy kihajtanom, hogy mely függvényt, milyen paraméterezéssel hívjam
meg. Ezt csak én nem tudom megcsinálni, vagy elméletileg is lehetetlen (úgy
hogy nincs a kezemben más csak a bináris dll-ek, amik installálódtak a
programkönyvtárba)?

Ami még biztos DLL Export Viewerrel megnéztem a dll-eket, csak az
exportáltak nevét tudom elérni vele (paraméterezés nélkül), és a dll-ek
döntő többségében egyetlen exportált függvény nincs (én nem láttam).

Köszi előre is minden infót:
MM