[Java lista] nem akarok signed appletet

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Okt. 1., Sze, 11:53:11 CEST

> valoszinu, hogy csak a firefox szivatott meg alaposan a cache-elessel

El a kezekkel firefoxrol! O nem tehet semmirol, inkabb a JRE plugint
alitsd be jol ilyenkor.

Konzolba (vagy System > Preferences >Sun Java Plugin Control Panel):
# ControlPanel

"General" fulecske

"Temporary Internet Files" grupboksz

"Settings..." gomb

"Keep temporary files on my computer" csekbokszot ki.

Udv.,
Andris