[Java lista] naplózás

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Okt. 1., Sze, 14:15:58 CEST

Ne lehessen megváltoztatni? Mit értünk ez alatt? Minden egyes sor az
előző sor SHA-1 hash-ével elektronikusan aláírva, CD-re égetve, kőbe
vésve, eseteg nagyteljesítményű rádióadóval a világűrbe kisugározzuk
(semmi értelme, de mivel fénysebességgel megy nem érjük utol, nem
lehetmegváltoztatni)...

Egyébként ajánlom a log4j-t, tíz Java programozóból kilenc ezt ajánlja....