[Java lista] naplózás

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Okt. 1., Sze, 14:44:22 CEST

Minden osztály elején egy

private static Logger logger = Logger.getLogger(Class)

utána meg

logger.info("uuu")
logger.debug("uuu")
logger.warn("uuu")

Ennél egyszerűbb nincs. Aztán ha kell valamit konfigurálni, akkor lehet
tovább haladni, dokumentációt olvasni. Megtehetem, hogy elolvasom
helyetted, de akkor a programot is én írom, és a pénzt is én kapom.

A log4j nagyon flexibilis, sok mindenre használható, sok helyre tud
írni, de ha egyik sem jó, akkor írhatsz hozzá új appendert, nagyon sokan
használják és aktívan fejlesztik, a legelterjedtebb. Mi kell még?

PĂ©ter