[Java lista] mindenkinek, aki szereti

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2008. Okt. 1., Sze, 15:13:07 CEST

> A noi foci nagyon ott van. :)

ADT otlete, valamelyik regi demoban volt. Onala az volt, hogy ha ket
jatekos utkozik, akkor a gyorsabb nem a labda utan megy a kovetkezo
korben, hanem az utan szalad, akivel utkozott (csak 1x, utana mar a
labda utan veti magat)... nekem ez nem tetszett, meg tul sok lett volna
a pontok alapjan kitalalni, hogy utkozott-e valakivel a jatekos,
helyette bevezettem ezt a figyelem faktort, hogy az adott jatekos a
mozgasok hany %-aban fut a labda utan, mert egyebkent meg egy random
tarsa utan fut, szoval megy o is a tomeggel, csak nem celiranyosan. A
legjobb, ha ennek valami alacsony erteket adsz, neha-neha egyik-masiknak
eszebe jut, hogy van labda is, de egyebkent csak ugy elvannak.

Tovabbi varhato fejlesztesek: Monster (elszurtam a labdakergetes
elojelet, es nem feleje szaladtak, hanem elole, mondjuk ettol meg
maradhatott volna a neve ;-) ), Love (Kosir Attila otlete), illetve
osztott palya: a pontok egyik fele focizik, a masik egy masik labdara, a
harmadik fut elole stb.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?