[Java lista] JavaSound recording

Horváth Balázs balage at technoart.hu
2008. Okt. 5., V, 23:47:59 CEST

Köszönöm szépen a reakciókat, a mixert persze első körben már néztem, azzal
nem volt gond, a megoldás a hangkártya beállításnál volt, és némileg
"lehangoló" : )
Van egy S/PDIF-OUT fül a kártya beállító paneljén, és ott lehet választani
hogy:
1., output digital only
2., ouput digital and analog
Persze az alapértelmezés az output digital, ilyenkor hagyományos analóg jel
nem jön, a java sound meg így próbálkozik.
Ha az opciót átállítom a 2-esre, akkor egyből jó lesz a rögzítés.
Az viszont milyen ciki már hogy a usert majd be kell irányítani a hangkártya
beállító menübe ...
Üdv
Balage