[Java lista] connection pool MySQL Hibernate Tomcat

info@e-dog.hu mail at e-dog.hu
2008. Okt. 9., Cs, 21:25:27 CEST

> 2008/10/8 info at e-dog.hu <mailto:info at e-dog.hu> <mail at e-dog.hu
> <mailto:mail at e-dog.hu>>
>
>     Halihó!
>     >   Ezt a hülyeséget semmiképpen nem lehet kihagyni? Miért kell külön
>     > felhasználónév, meg ilyesmi, ha közvetlenül amúgy sem férnek
>     felhasználók a
>     > DB-hez?
>     >
>     Nem mert ez egy Desktop alkalmazás publikálása, volt egy olyan
>     próbálkozás, hogy composite key-ekkel oldjuk meg a több adatbázis
>     példány egyesítést. De nem volt túl jó!

> [...]
Bocsánat a nem teljes információ 'szolgáltatásért', elnézést azoktól
akik átnézték a szálat.
Ez igaz, lehet hogy el lett rontva valami! Nyitott is vagyok bármely
refaktorálásra, ha szükséges. De a desktop alkalmazásnak van több
adatbázisa több helyen, ahol használják. Ezekből kell az adatokat
publikálni. Nyilván az ID -k egyediségét  lehet többféleképpen
garantálni, pl. composite key, meg még ezer másik. Most probáljuk a
külön adatbázist. EJB itt nem terveztünk nem is lenne célszerű itt most
már a Tomcat miatt sem.