[Java lista] áttekintés

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Okt. 10., P, 14:22:42 CEST

> effective java 2nd edition, ez:
> http://elliotth.blogspot.com/2008/10/review-effective-java-2nd-edition.html
Hehe, pont ez lett volna az egyik, amire gondoltam ajánlani, csak nem én
lennék erre a leghivatottabb. Nem olvastam még, de láttam már a faszi
APIkról szóló előadását, ami nagyon jó, meg ]-[appy is ajánlotta.

Amit én már kétszer elkezdtem (csak aztán mindig ugrott a  Java :)):
Thinking in Java. A 4. kiadás ha jól tudom, akkor az új nyelvi elemekkel
is foglalkozik, legalábbis a Generics rémlik a tartalom jegyzékből.

Ami én még félretettem magmnak itteni ajánlásokból:
http://www.amazon.co.uk/Expert-One-Design-Development-Programmer/dp/0764543857
http://www.amazon.co.uk/J2EE-Development-Without-Expert-One/dp/0764558315

Olyanról nem tudok, ami a különböző Javaval kapcsolatos egymást
kiegészítő vagy éppen egymással konkuráló 3-8 betűs varázs szavak között
tenne némi rendet.

Üdv,
Felhő