[Java lista] mi ez az üzenet?

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Okt. 12., V, 13:53:48 CEST

Sziasztok!

Marai kollégának telitalálat, megtettem amit javasolt, és persze
elindult. :-) (a gépnek mindig igaza van CSAK MOST ÉPPEN MIÉRT ?! :-))

Köszi a többi ötletet is, az eclipse gyorstalpaló különösen hasznosnak
tűnik. Jó szoftver az nagyon, csak nem kevéssé komplikált! :-))

Tényleg, ha már itt tartunk, a "ganymede" kódnevű változatban passzív a
nyomtatás ikon. A win. platformon jó, a linuxon meg passzív. Ez valami
bug, vagy regisztrálni kell?

Köszi:
Zs.