[Java lista] ICEbrowser SDK

Székely István istvan.szekely at i-logic.hu
2008. Okt. 20., H, 09:31:45 CEST

Szia!

Nekünk is ilyesmire volt szükségünk. Az ára nálunk teljesen kizárta az
ICEbrowsert, úgyhogy keresgéltem egy kicsit. (Van egyébként csupán
$5000-os ICEreader is, ami egy kicsit kevesebbet tud.)

Helyette a Flying Saucer (xhtmlrenderer) projekt volt a megoldás. Ez
Sunos fejlesztés és LGPL licence-szel adják. Ez is iText-et használ, bár
annak egy régebbi verzióját. Csak a hozzá csomagot változattal működik,
újabbakkal nem fordul. Csak teljesen valid XHTML-t fogad el, ha HTML-ed
van, akkor előbb jTidy-val rendbe kell rakni.

https://xhtmlrenderer.dev.java.net/

Üdv,
Stivi
--