[Java lista] xml(?) feldolgozás

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 14:00:14 CEST

Sziasztok,

nektek még nem volt olyan problémátok, hogy egy mini xml-elen is 3-4
mp az XPath kiértékelése? Mivel több volt, és ciklusban, ezért
totálisan ledöglesztette az alkalmazást, totál át kellett szervezni.
És mivel az összes hozzátartozó objektum "not thread-safe and not
reentrant", gyakorlatilag újrafelhasználhatatlanok is.
Nem néztem utána, csak párszor már tapasztaltam.

Viczi