[Java lista] JPA Cascade törlés probléma

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Okt. 24., P, 13:39:05 CEST

Halihó!

anhuman ezt írta:
> A persist tökéletesen megfut. A módosítással sincsen gond attribútum
> szinten. Azonban ha az a_set-ből vagy a_set-ből törlők egy elemet azt
> nem veszi, és nem törli a DB-be.

  Tranzakció határok vannak? Mert amíg nem történik meg a commit, addig nem
kell észrevenned, és a merge csak logikailag kiírásra jelöli, de a tényleges
kiírás később is megtörténhet. Szerintem tedd REQUIRES_NEW módba azt az EJB
metódust, amelyik ezt a törlést megcsinálja. Esetleg egy flush-t is tehetsz
bele, próbaképpen.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor